Absürt Bi'şi Çalışması

''Nasıl yani?'' dedi Teo fal baktırırken
''Ben de mi herkes gibi öleceğim? Olmaz öyle şey! Ben bir kralım, sıradan biri değilim! Asil bir ölümüm olacak benim. Bu sahtekar yalan söylüyor.'' ''Herkes diyecek ki, bakın işte bu ölüm ancak böyle bir krala yakışır...''
''Bana kadehimi getirin! Bu kahini de atın zindana, bana reva gördüğü ölümü yaşasın. Ya da durun! Verin ona şu kara zehri.''
''Ne? 'Yapmayın kralım' mı? Öyle mi ha? Benim ölümüm seninki gibi bir pisliğinkine benzemeyecek kahin!'' ''Şimdi onu içmeni emrediyorum. Ağlayıp sızlanırsan da aç aslanlar seni bekliyor olacak.'' dedi
Ve seyretti onu, sanki bir manzara seyredercesine... Yere diz çöküp kıvranışını, ağzından çıkmaya çalışan kanları yuttuğunu, kendi kanında boğuluşunu izledi. Sanki az daha içi yumuşar gibi olmuştu. Neyse ki yumuşamamıştı, sorun yoktu...

Yorumlar

Popüler Yayınlar