Meyve

Cahillik, gerçekten büyük mutluluk.
Küçük kız çocuğu merak edip her şeyi öğrenmek istiyor bazen. Belki de içinde kurduğu hikayeye başkasının da uymasını istiyor, uyduramıyor.
Küçük kız çocuğu bağlanmak, bir yere, bir şeylere ait olmak istiyor.
Sevmek istiyor mesela yeniden, sıfırdan başlayacak heyecanı, gücü, kuvveti bulduğunda. Bazen haftalar, bazen aylar alıyor...
Birini sevmek dünyada yapabileceği en zor şeyken hem de
'Niye kapıldım ki?' dedirtiyor. Allah kahretsin ya!
Bir soru soracak, muhattabı yok. Yazı yazıyor diye tanıştığı adam, kelimelere takılmasıyla, edebiyat yapmasıyla suçlayınca anlıyor. Bazı şeyler eskiyken güzelmiş.

----o---o---o----


Önce dışarıdasın, bütün gayretin ve hedefin gitgide ufalmış bir kalbe tüm benliğiyle sığmaya çalışmakta.
Şimdi içeridesin. Tıpkı anne karnındaki bebek gibi, hem bendensin hem benden pek başkasın; hem bensin, hem başkasın. Bedenim kabul edemiyor seni. Fakat zehrini de kusamıyor öylece. Kussa rahatlayacak belki. İçine atıyor, pek çok kezler olduğu gibi.
Kabullenmeyi bekliyorum. Kendimden bir hayli veriyorum, pek göze görünmese de ancak ben biliyorum bir kalp birini sevmeye çalışırken ne kadar yorulur.

----o---o---o----


Her şey olacağına varır, zaman en büyük ilaçtır. Bazen acele işe şeytan karışır, bazen acele etmekte fayda vardır.
Doğru olanı kendim bulacağım. Uğraşa didine düşe kalka kendim çözeceğim. Yanımda olmak istersen olacaksın ama ben kendim büyüyeceğim. Ham bir meyveyim henüz dalında, önce sararıp sonra kızaracağım. Hata yapsam da doğru yolu bulup olgunlaşmadan da yere düşmeyeceğim.


(11.03.18-03.05.18)

Yorumlar

Popüler Yayınlar