Bi'farklı Meftun

Teni o kadar narindi ki, kendimi
çikolata kahve tenine bıçak yahut ufak bir
falçata ile derin, uzun ve ıslak onlarca yarık
açmamak için zor tutuyordum
Bir gün merdivenlerin başında
öpüşürken onu ansızın aşağı itip uzun,
güzel boynunun kırılıp, acılar içinde
kavranmasını izlemeyi öyle çok istemiştim ki
bunu yapmamak için hemen bambaşka
şeyler düşünmeyi bile denemiştim
Durup dururken, aklıma her estiğinde onun
o küçük, yuvarlak gözlerinin yerlerinden
fırlayışını hayal eder olmuştum
ve işin ilginç yanı bu bana içten içe inanılmaz bir haz ve huzur vermeye başladığından
kendimi delirdiğime çoktan ikna etmiştim
Diyelim ki delirdim,
onun tüm kemikleri kırıldığında
oluşacak sesi
duymama ne engel oluyordu?
Diyelim ki aklım hala kafatasımda,
ne diye bunca zevk dolu ses ve görüntü
bana kısmen de olsa
rahatsız edici geliyordu?




Sakin ol hepsi hayal ürünü*



#Her insan, içinde hayvani birçok duygu barındırır, insani hislerden, davranışlardan parça parça koparılan ya da kopan insan hayvani dürtülerinin esiri olmakta, hayattaki yegane amacı bunları tatmin etmek olmaktadır. Ne var ki böyle bir durumda asla ruhsal tatmine ulaşamayacak insan mutsuz, huzursuz ve daha saldırgan olmaktadır.




*umarım

Yorumlar

Popüler Yayınlar